OpruimcoachGer

Mijn werkwijze

Jouw hulp bij uitdagende opruimklussen.

Mijn werkwijze in 5 stappen

Stap 1: Kennismaking op locatie

Het traject start altijd met een kennismaking bij jou op locatie. Dit zal de basis zijn voor het proces.

Stap 2: Inventarisatie

De volgende stap is de inventarisatie van de werkzaamheden. Door een schatting te maken wat nodig is wat betreft het aantal werkafspraken. Dit wordt afgesloten met het inplannen van een afspraak om aan de slag te gaan.

Stap 3: De werkwijze

Per keer werken we 3 uur omdat het intensief kan zijn. Tussen de werkafspraken door krijg je opdrachten/ tips die je kunt toepassen.

Stap 4: Eigen inbreng

Jij beslist over de bestemming van spullen, ik ben degene die je een spiegel voor mag houden. Tijdens de werkafspraken maken we een indeling voor de spullen: Wat weg mag naar de vuilnis, kringloop, kledingbak, familie/ vrienden, wat mag in de ruimte zelf blijven en wat moet elders in het huis opgeruimd worden op een praktische plaats.

Stap 5: Contact houden

Tussendoor mag je contact opnemen via e-mail of WhatsApp. Binnen een dag antwoord.

Neem hieronder contact met mij op en tot snel!

Telefoon:

+31 6 12 08 77 82

E-mail:

info@opruimcoachger.nl